22 Mart 2007 Perşembe

BİZ TÜRKLER:)

Dün başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum ben çok güldüm:) Aralık ayı sonlarında Almanya da ki bir firmada tırlarımızdan biri yükleme esnasında depoda ki demirlere hasar vermiş ve bu hasarla ilgili de bana mail gönderildi. Sigortanıza bildirin hasarı karşılayın diye. Resimlerde ekte gönderilmiş. Uzunca bir süre ilgilenemedim bu hafta başına kadar diyeyim:) Neyse hasar fotoğrafları ile birlikte tırı kiraladığım firmaya mail gönderdim ki sigortalarına bildirsinler.Firmanın gönderdiği cevap şoförümüzün imzaladığı herhangi bir belge olmadığından bu hasarı kabul edemeyiz. Peki dedim Almanyada ki firmaya şoförümüzün hasara ilişkin imzaladığı herhangi bir belge var mı yok mu sordum :)) Anında bana bir belgeyi tarayarak gönderdiler. Almanca yazılmış bir belge olduğundan birşey anlamadım silik bir el yazısı ile yazılmış ve imzalanmış türkçe bir cümleyi buldum aynen şöyle "ben almanca bilmiyorum neyi imzaladığımıda bilmiyorum " :))))) bu bizim şoförümüz :)))) Ölür müsün öldürür müsün :))))))

8 yorum:

mayonez dedi ki...

ben bilmiyom hahahaha:))

bayıldım sizin şöföre:)))) yaa bunu akşam canlıda anlat lütfeeeennn..

bu arada ben süpsüpüyle konuşmazken cuma tiyatro olayını ona nasıl söyleyeceğim:(((

Ocean dedi ki...

Mail gönder :) çok sevdiğin tiyatro grubunun cuma günkü oyununa iki biletim var... diye :) olmaz mı :))

mayonez dedi ki...

file çorap resmide çekip maile eklemelimiyim kikiki:))

Ocean dedi ki...

:))))))))))))) ekle ama gerisine karışmam ona göre :))))))))

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Müthiş, pratik Türk zekası işte.:))) Adama senet imzalatsalar yok demeyecek.

kurunane dedi ki...

naapsın garip adam elin nambiya'sında nerden türk bulup ta çevirmenlik yaptırsın :))

ayrıca burası mavi değilmiydi daha bu sabah?

Ocean dedi ki...

incegülüm sorma adamın telefonu bile yok yaa bana birşey imzalatıyorlar desin :)))))
kurunanecim evet burası maviydi kurcalarken bu renge dönüştü güzel nazar boncuklarımda gitti nasıl geri döndüreceğimi bile bilmiyorum gece rüyama bile girdi yaaa :((

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

aklıllı adammış vesselam.:) avukatlara sormalı,bu imza geçerli mi diye?:)