27 Mart 2007 Salı

Güle Güle Karaböcek Unutmayacak Seni

Sekiz yaşındayım Karaböceeekkkkkk diye bağıran enişteme ben böcek değilim diye tepiniyorum o ise keyifleniyor daha çok üzerime geliyor karaböceksin işte.Babamın elini sıkı sıkı tutup gözüne bakıyorum söyle baba bana karaböcek demesin artık der gibi. Sonra gönlümü almak için dünya kadar incik boncuğun bulunduğu hediyelik eşya mağazasının içine salıyor beni ne istersen al karaböcek:) yetinmiyor lokantaya götürüyor karaböceğe tost yapın ayran getirin. bu yaşındayım ve hala bana karaböcek derdi sadece o dese iyi bütün ailesi karaböcek diyor bana :) ama artık kızmıyorum kızamıyorum çünkü artık o yok. Benim adım ocean bile diyemicem. Pazar günü sabaha karşı dünyasını değiştirdi:( Küçükken öyle heybetli gelirdi ki gözüme, parıl parıl parlayan yumurta topuk ayakkabıları, gür sesi, babacanlığı ama benimle uğraşırken benim kadar çocuk. Son gördüğümde iki büklümdü kalp hastasıydı ve nefes almakda zorlanıyordu bi akşam üstü gelmişlerdi ameliyat olması gerekiyordu. Doktorlar masadan kalkamaz demişlerdi senelerdir de şeker hastasıydı. İlk gördüğümde ağladığımı görmesin diye yüzüne bile bakmamıştım:( benim dağ gibi eniştem bu hale nasıl düşmüştü. Ameliyat günü geldi herşey hazırlandı dualarda gönderdik. ve kurtulmuştu, artık daha rahat nefes alabiliyor yürüyebiliyordu. mutlulukla memleketine gönderdik. Bir sene sonra başka bir rahatsızlık ayaklarında yaralar açılmıştı yine yürüyemiyordu... Ve yine bizde, evdeki doktor ağrısını dindirebilmek için uğraşıyor heryerden randevular alınıyor doktorlara gidiliyor. O iyi olmalı daha çok genç. Morali çok bozuk önce moralini yerine getirmeliyiz. Doğumgünü geliyoyr 57 yaşını kutlicaz belki şimdiye kadar hiç pasta bile üflememiş veeee Mutlu yıllar diye bağırıyoruz hep birlikte neye uğradığını şaşırıyor bir pasta geliyor yiyemese bile bir parça günün şerefine ikram ediyoruz. Mutlu, karaböceğin eniştesi gülüyor sesi yine gürleşiyor başlıyor anlatmaya eskileri. Teyze ona eşlik ediyor birlikte anlatıp gülüyorlar evde herkes mutlu hastalık üzüntüleri dağılmış tedavide iyiye gidiyor iyi olucam beya diyor... Evet iyi olucaksın diyor babam birlikte balık tutmaya bile gidicez. Eşine dönüyor yürüyeyim ümreyede gidicez diyor artık hayaller bile kuruyor geleceğe dair. Ama bu hayaller öylece kalıyor. Ne balık tutmaya gidebiliyorlar birlikte ne eşini koluna takıp başka yerlere. İyi olacak derken bir gece aniden duruyor nefesi.
Güle Güle karaböceğin eniştesi.

7 yorum:

mayonez dedi ki...

ya siz anlaştınız mı ne bu gözümün yaşı tam durmuşken:(((((((((

oceanım benim minik kara böcüğüm biz büyüdük ve bu haberler gün aşırı geliyor:((57 çok erken bir yaş ama.

Allah rahmet eylesin..

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Allah rahmet eylesin. Bunun bir tesellisi yok malesef.:(
Sabırlar diliyorum canım.

kurunane dedi ki...

canım ben bu yazıyı aslında dün okudum ama ne yazacağımı bilemedim. hiç sevmiyorum başınsağolsun demeyi.

mekanı cennet olsun...

Ocean dedi ki...

Bende hiç sevmem üzücü olan muhabbetleri ama bir yazısı olmalı diye düşündüm o yüzden yayınladım her ölüm erken ölümdür. Geri kalanlarına uzun ömürler inşallah.

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

piskaraböcek alt yazıda gülmekten burada ağlamaktan bitirdin beni.) Allah'ım rahmet etsin.
Benim annemde onun kadardı vefat ettiğinde.:(
ben 33yaşında idim tam on sene önce.
ama şimdi 2gündür 44 oldum bu nasıl hesap ya.:(
annem 12 martta vefat etti.ben 26 mart. 14 gün için yaşımı büyültmedim yani.:(
güldünmü şimdi biraz?
Hepimiz orada buluşacağız inş.
ama onun için bir yazı çok iyi olmuş.Bende fatiha okuyorum şimdi.

Ocean dedi ki...

Yağmur damlası ablam :) uzun uzun mutlu huzurlu bir ömrün olsun inşallah sevdiklerinle birlikte. mutluluğunu huzurunu paylaşmak bizde nasip olsun.

Nesrin DERİNKUYU dedi ki...

Slm ziyarete geldim :))Banada beklerim..

Sevgiler