26 Mart 2007 Pazartesi

MUTLUYUM :)

Mutluyum hayatımda ki güzel süprizler devam ediyor. Cumartesi akşamı aldığım bir telefon ile havalara uçtum arkadaşlarımla yemekteyken sevgilim ( ki ona bi isim bulmalıyım :) ondan çok bahsedicem çünkü) telefon etti. Tabi ne var bunda diyebilirsiniz ; o benden yaklaşık 600 km uzakta yaşayan ayda bir haftasonu görüşebilmek için yolları aşındıran geldiği haftasonu cuma akşamından pazartesi sabahına kadar 4-5 saatlik uyku ile durabilen biri. Neyse iki hafta önce istanbuldaydı iki gün boyunca nereye gideceğimizi zamanımızı nasıl değerlendireceğimizi şaşırmıştık ki ayrılık vakti gelip çattı. Her gidişinin başka bir ızdırap yaşattığı, yüreğime bir ay sonra geleceğinin serinliğini serpmeye çalışarak her zamanki yerden yolculamıştım. Arabaya binene kadar, her molada her fırsatta konuşarak iki günün mutluluğunu taze tutmaya çalıştık. Cumartesi akşamı pazar günü neler yapacağımı öğrenmek için aradı genel olarak programlarımı sorar zaten ama pazar günü 1 de taksimde buluşalım diyince neye uğradığımı şaşırdım. İnanmadım çünkü her zaman ki çıkış saati geçmişti. Sanki başka araba yok muş gibi yalan söylüyorsun arabanın saati geçti umutlandırma beni dediysemde yarın 1 de taksimde ol dedi:) Hala acaba dalga mı geçiyor ki diye düşünürken nihayet pazar günü birde taksimdeyim. Neredesin diye telefon ettiğimde bir sürü tarif alıp benden yaaa aşkım aslında ben gelmedim ki sana şaka yaptım demesi ile kaynar sular başımdan döküldü. Herhalde böyle birşey yapmış olsaydı kendisi şuanda parçalanmış şekilde istanbulun farklı semtlerindeki çöp tenekelerinde olurdu :)))) Arkamdan gülerek gelen iki kara göz le sen ne yaptığını zannediyorsun diye atladım :))) gözler şişmiş yorgunluktan yürüyemez durumda kahkahalarla gülebiliyordu ama :) yolda hiç uyumadığı belliydi. Beni yine şaşırtmayı başardı ve maalesef rüya sadece 9:30 kadar sürebildi ve o yine yüreğimi burkarak otobüse bindi.

5 yorum:

kurunane dedi ki...

yazık size yaa :( benim gezenti kocamda daha flört ederkene böyle sürpirizler yapardı. oda haber vermeden 500 km aşıp gelirdi sonra beni bulamazdı. madem buraya kadar geldim bari denize gireyim diyip 1 saat kadar yüzüp geri dönermiş. ay deli kocam yaa :))

Ocean dedi ki...

kurunanecim bunlar evlendikten sonra değişiyor bu modeller böyle diyorsun yani :)) o zaman ben evlenmeyeyim süprizler bitecekse ne yapayım evlenip. Geçen gün nişanlı arkadaşlarımla konuşuyorum en güzeli nişanlı kalmak hem babanın evinde kalıyorsun ayrılmıyorsun onlardan, hemde istediğin kadar nişanlınla geziyorsun diyor aklıma yatmadı değil hani :))))

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Bunlar asıl sürprizi evlendikten sonra yapıyorlar bacım.:) Anaaaaa... benim sevgilimi değiştirmişler, bu diildi len benim evlendiğim adam diye çook bağırırsın da sesini kimsecikler duymaz.:)))
Hadi öptüm kaçtım ben.

mayonez dedi ki...

planın beni ürküttü. şimdi uzun süre mayonezden ses çıkmazsa bayrampaşa(oraları biliyormuş) merter,bahçelievler tarafındaki tüm çöpleri karıştırıp bir yapboz gibin parçalarımı lütfen bir araya getirin.

ocean burnumu deniz gören bir çöpe at be:)))))))

Ocean dedi ki...

hala beni seviyormusun mayonez her an piskopata bağlanabilecek bir yapım var bide sen bana sakinsin diyorsun demi :)))))