2 Mart 2007 Cuma

Ne Yazsam ki...

Ne yazacağımı bile bilmeden başlıyorum bakalım neler dökülecek yine içimden. Bugün nedense sinirli başladım güne aslında çook da güzel uykumu almış durumdayım bugün cuma yarın tatil istediğim kadar uyuyabileceğim falan filan ama sanırım ters tarafımdan kalktım bugün. Günün sonu iyi biter umarımda güzel bir haftasonuna başlayabilirim... Buraya neler yazmam gerektiğini düşünüyorum günlerdir sanırım açık yürekli olamıyorum korkuyorum herzaman ki gibi :) Küçükkende günlük tutardım düşünüyorumda o zamanda korkuyorum diye yazardım. Belkide buraya içimi dökerek nelerden korktuğumu neden kalemimden dökülen ilk kelimelerin korkuyorum olduğunu bulabilirim.Edebi kaygısı gütmeden yazıcam herşeyi :) o yüzden kusura bakmayın daldan dala da atlayabilirim belki konular arasında herhangi bir bağlantı bile kuramayabilirsiniz ama hepsi benim yazdıklarım olacak:) Bazen insanları ne kadar sevdiğimi bazende ne kadar nefret ettiğimi yazacağım belki tutarsız şeyer olacak. Evet başlıyoruz:)güzellikler hep yanımızda olsun :)

Hiç yorum yok: