2 Mart 2007 Cuma

Benim Diyet Yapmam Lazım :) ama nasıl...


Neden Bu resim diye merak edebilirsiniz. Uzun zamandır diyet yapmam gerektiğini herkese söylüyorum ama icraat sıfır hatta sıfırın altında. Sanki inadına yiyorum aldığım kilolar alıp başını gidiyor. Hamileliğinin son ayında olan bi arkadaşım söylemişti google earth'den bile görünebiliyorum o kadar kilo aldım diye bende yakında google earthden görünebilirim beni özleyen uzaktaki arkadaşlarım google earth de türkiye gülşen yazsınlar tepeden görünümümü elde edebilirler :))
Bir gün içinde iki defa yazmakda ne oluyor diyebilirsin mayonezcim ama ilk başta dediğim gibi bu blog benim kardeşim yazarım yayımlarım :)) evet dün sözde yine başladık diyete kendime grafikler hazırladım kilomu kontrol edebilmek için hergün tartılıp o grafiğe işliyorum. şimdiye kadar bi işe yaramadı ama elbet yarayacak. Yukarıdaki resim nasıl beslenmem gerektiğini hatırlatırmı bana diye gözümün önünde olsun diyorum:) Hatta pc de arka plan olarak mı ayarlasam diye bile düşünüyorum. Bu arada bu fotoğraf bana ait Bartındaydı sanırım gittiğimiz bir balıkçı lokantasındaki muhteşem güzellikte hazırlanmış bir tabak yemeğe kıyamazsınız dimi biz o tabağı iki dakika içinde talan ettik:) saldırmaya başlamadan da bi fotoğrafını çekelimde sadece güzelliği zihnimizde kalmasın dedik :) Fotoğrafçılık kursunu tamamladığımda hocamız bize sergi sözü vermişti büyük bir özenle fotoğraflarımızı hazırlayıp en güzellerini seçip büyütmüştük ama sözler tutulmadığından muammer ile benim hevesimiz içimizde kalmıştı. Buradan bütün fotoğraflarımı yayınlayayımda sergi sevincini yaşayayım :))
Diyet olayına geri dönüyorum, her seferinde bu sefer olacak diye başladığım diyete bu sefer harbi olacak valla vericem bu kiloları diyerek yine başlıyorum :)) Muvaffak olmak için yardımlarınızı benden esirgemeyin:))

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bence çok şaçma