14 Mart 2007 Çarşamba

NELER OLDU NELER :)



Fotoğraf Safranolu'dan yine:) bu bilgisayarımda maalesef sadece safranbolu fotoğraflarım olduğundan idare etmenizi rica ediyorum şimdilik. Aslında evden yazmayı planlıyordum farklı fotoğraflar ekleyebilmek için ama yine olmadı yine olmadı:) Haftasonu çok eğlenceliydi. Benden çok uzakta yaşayan sevgilim iki günlüğüne istanbula geldi... çok mutluydum bir dahaki görüş günümüz 1,5 ay sonra olacak maalesef.Sinemaya gittik yemek yedik muhabbet ettik evlenmek lazım dedik hala evlenme teklifi yapmadığı tekrar tekrar hatırlatıldı :)) yüzüklerimize karar verdik güldük, sustuk, suskunluğumuzla konuştuk, iki günlük birlikteliğe tartışma bile sığdırdık:) ama iyiki varsın, iyiki seni tanımışım...
Geçtiğimiz hafta şirkette 10 dakikalık bir toplantıdan sonra yeni görev dağılımları yapılacağı söylendi bu arada ben pazarlama ve dış ilişkiler sorumlusuyum. Benim üzerime verilecek yükleri o toplantıda akşam bizimkilere anlattım. İçime doğan birşey değildi adım gibi biliyordum ki o toplantı benim başkaldırmalarım yüzünden yapılmış fakat olay genele yansıtılmıştı. Neyse Pazartesi günü yeni görevim verildi. Yeni demeyelim ek görevlerim belirtildi. Sevgili patronum anlattı anlattı anlattı anlattı anlattı anlattı arta kalan zamanda da pazarlama yapabilirsin dedi :) ne güzel dimi primle çalışan bir eleman olarak pazarlama en sona atıldı ve dünya kadar da sorumluluk. 3 sene boyunca bir pazarlama bir operasyon arasında gelip gitmelerim ne pazarlamada ne operasyonda istediğim başarıyı yakalayamayışım, tamam ocean hafifleticez üzerindeki yükleri biraz zaman tanı demeleri, eee ben para kazanamıyorum alın bu işleri artık benden demelerim sonra erdi. Şimdi ne olacak geceli gündüzlü bir çalışma ve üzerimden hiç bir zaman alınmayacak yükler. iş tanımımı yapıyorum arkadaşlar aynen patronumun belirttiği gibi... Bütün oto taşımalarının yurtdışı bilgi akışı, yurtdışındaki evraklarının yerlerine teslim ettirilmesi, araçların yüklemelerinin takibi ( ki bir tırı hemen hemen 5 farklı şehirden yüklüyoruz), İç gümrük evraklarının takibi ( almanya ), Çıkış gümrük bilgilerinin bildirimleri , özel sigorta poliçelerinin bildirimleri , araç çıkışından sonra güzergah kontrolü, Mühendislere liste bildirimleri, aracın varışından sonra yurtdışı firmalarının vergi evraklarının hazırlanması, şirketin tüm yurtdışı görüşmeleri, diğer yüklerle ilgili yurtdışı firmalarından bilgi alınması, yabancı faturaların düzenlenmesi, arta kalan zamanda da pazarlama:)) nasılım yakında başıma huni takabilirim. Diyorum ki alıp başımı gitsem safranboluya yukarıda ki resim içinde bulunsam o yollarda yürüsem hiçbirşey düşünmeden.Diyorumki sabahtan akşama kadar boncuk işlesem bahar geldiğinde kendimi yollara vurup gördüğüm her çiçeği böceği çeksem. Diyorum ama bi yapabilsem :)
Bu arada bütün doktorların 14 mart tıp bayramını kutluyorum. İyiki varsınız...

3 yorum:

mayonez dedi ki...

bundan sonra servisteki en has yeri sana ayarlayacağım ocean..bu ne kadar iş aman yarabbiii..

ya sana diyorum ticarete atılalım diye, ulem verdiğim her fikte uçuj dedin.. belki kendi işimiz olsa bundan daha çok çalışacağız ama kendimiz için yorulacağız

Ocean dedi ki...

en has yeri kapmama yarayacaksa bu iş kabulümdür güzelim :)))) ya kendi işimizi yapalımda ne yapalım galiba benim kendi işimi yapmak için cesaretim kalmadı... ama eninde sonunda kendi işimizi yapıcaz :))))

kurunane dedi ki...

okurken yoruldum :)

yapın, yapın kendi işinizi hehehehe. kendi işinizi yaparken daha çok yorulacaksınız ama değer söyliim ;)