19 Mart 2007 Pazartesi

YÜKSEK ÖKÇELER

Taktım kardeşim bir iki haftadır taktım yüksek ökçelere. Bugün pazartesi olduğundan mıdır bilmiyorum ama yere vurulan her tapuk benim beynimde patlıyor. Mübarekler bir de sert vuruyorlar yere sanki yeri delmeye çalışıyor kibirlerinden olabilir. Anlayamıyorum boyu zaten yeteri kadar uzun olan bayanların illa ki bir karış topuk giymelerini. Nedir yani, tarzım olmayan şeyler işte. En beteri de perşembe günü hastahane koridorunda tok tok sesleri ile salınan bir hasta yakınının yürümesiydi. Koridorda bir o tarafa bir bu tarafa hiç mi rahatsız olmazlar bilmiyorum ki. İnsan biraz çekinir o kadar sessizliğin içinde o sesi çıkartmaya. Bizim kızlara ne demeli insan hiç mi bıkmaz yüksek ökçelerden yarabbi. Taktım vallahi taktım bu yüksek ölçelere.
Haftasonu nasıl geçti: Beklenildiği kadar güzel değildi:) zümrüt gözlü anne yeni kemoterapi aldığından her an rahatsızlanacak diye diken üzerindeydim allaha şükür hiçbir sorun çıkmadı. Bunun üzerine birde misafir cumartesi günü, tamam misafiri çok seviyoruz allah eksikliğini göstermesin ama hassas bir dönemde de olduğumuzun farkına varamıyorlar maalesef. Boncuk gözlü anneanne yine bizdeydi haftasonu. Alzheimerın bundan sonraki safhasını bilmiyorum ama daha ne kadar zor olabilecek tahmin bile edemiyorum. Evde devamlı hareket halinde olan iki büklüm bir kadın düşünün herşeyden yakınan ve iki dakika için sizin kim olduğunuzu bile unutan. Geçen seferde anlattığım gibi yine memleketine gitme telaşı içindeydi çıktık biraz dolaştık anlatmaya çalıştık iki dakika için anladı hadi eve dedim eve geldik yine başladı. İnsanın çelik gibi sinirlerinin olması gerekiyor. Herşeyi en baştan en baştan anlatmak o kadar zor oluyor ki bazen. Anlatılanı biraz dinlese ben hastayım diye bir köşede otursa herşey çok daha kolay olacak. Sonunda pazar akşamı bunaldım ve 7 den sonra kendimi dışarılara attım. bir kaç arkadaşla muhabbet iyi geldi de eve döndüm ama boncuk gözlü hala uyumamış gel seni daha çıldırtıcam der gibi gözümün içine bakıyordu:) nitekim gece 3 e kadar beni çıldırtmak için uğraştı tam başarıyordu ki anneanne ben senin torununum ne olursun uyu artık bağırmalarıma kızdı ve uyudu:) Bakalım bu gece beni neler bekliyor. Kalın sağlıcakla.

13 yorum:

mayonez dedi ki...

okuyunca espirili geliyor ama allah yardımcın olsun..boncuk gözlü ne güzel kadındır dimi gençliğinde..

sen ne kadar sabırlı bir kızsın ocean, sakın ben fevriyim sinirliyim hikayelerini okuma cidden sabırlısın, o yabancı kafası çalışmayan müşterilerini bile boğmuyorsan sabırlısın demektir:))

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Merhabalar canım, geçmiş olsun ve Allah yardım etsin deyim sana. Ne güzel böyle gencecik yaşında sabretmeyi öğrenmişsin. Sabır öyle bir anahtardır ki her kapıyı açar.
Aynı fikirdeyim seninle, yüksek ökçeler yerinde ve zamanında hoş durur. Hastane koridorlarında asla...

kurunane dedi ki...

ne muhteşem bir konuya parmak basmışsın ocean. pazar günü pazara çıktım ayaamda spor ayakkabılarımla. önümde yürüyen kadının topuk sesleri dikkatimi çekti haliyle gözüm oraya kaydı, sipsivri çelik ökçeli bir ayakkabı... yanlışlıkla çarpsa zıpkın gibi saplanır alimallah... piknik yapmaya giderken bile yüksek topuklu ayakkabı giyen çok kadın gördüm.

Ocean dedi ki...

Kurunanecim dağ bayır gezerdim bi aralar fotoğraf çekme merakına katılırdım gruplara o turlara bile topuklu ayakkabı ile gelenleri biliyorum :)))) çıtı pıtı ay ay diyerek yürümeye çalışan güzeller :)))

Ocean dedi ki...

sabırlı olmayı son zamanlarda daha iyi öğrenmemi sağlayan sevgili boncuk gözlere teşekkür etmem lazım :))) fikriminincegülü. Allah uzak etsin herkesten hastalıkları. Bizim yaşadıklarımız hiçbirşey değil.

Ocean dedi ki...

mayonezim canım benim canım benim seni ben pek çok pek çok severim :)) boncuk gözlü mutlu günü çok az olan bir kadın maalesef. ama güzelliği annemden belli oluyor keşke ona benzeseydim :)
Yabancı müşterileri elime geçirebilsem ah bi yanımda olsalar kardeşim siz ne düz mantık insanlarsınız diye saldırırdım herhalde :)))))

mayonez dedi ki...

6 6 6 6 6 6 vay be hatta ben bunu gönderince 7 7 7 7 7 heyoo heyoo

Ocean dedi ki...

bak şimdi de ben gönderiyorum ettimi 8 :)))))))

mayonez dedi ki...

9 lay lay lom 9 heyoo heyoo 9999999 ohhh yandan..

tek sayı sevmiyorsan 10 yap sana zahmet:)))

bu deliliğe bir son vereceğiz değil mi:)))

Ocean dedi ki...

körler sağırlar birbirini ağırlar misali yaz bacım :))))) 10 da dur diyelim bence:))

kurunane dedi ki...

hişşşt yok öyle paslaşmak, bende varım kızlar :)

Ocean dedi ki...

:))) hoşgeldin kurunane paslaşmaya :))) mayonezle birbirimi sevindiriyoruz :)))

mayonez dedi ki...

bak ocean:)) seni severim, iyi kızsın ama ne bilim istersen sırtıma ilan ver daha çok yorum alırsın hahahaha:)))

bu arada 13:))))))))))