5 Mart 2007 Pazartesi

UYKUSUZ BİR BAŞLANGIÇ DAHA


Günaydııınnnnn olsun inşallah :) Uykusuz geçen bir haftasonundan sonra yine başladık haftaya. Her Cuma uyuyabilme umutları ile bitirdiğim iş günü ve uyuyamadığım haftasonu. Cumartesi günü sözde öğlene kadar hatta belim ağrıyana kadar yatacaktım ama nerdeeee... Cumartesi ne zaman yapıldığını bile bilmediğim bir program içine dahil oldum akşam eve gittiğimde yarın halanlara gidiyoruz diye gülümsüyen iki zümrüt gözle karşılaştım annem :) gözlerinin içi gülüyordu uzun bir aradan sonra evden dışarı çıkabilmenin mutluluğu zümrüt gözlere yansımıştı. Gece on ikide gelen telefonla haftasonunun hiççde kolay geçmeeceği bir haber haber aldık boncuk gözlü anneanne bize geliyordu. Neden anneanne zor olsun diyebilirsiniz ama Alzhemier hastası bir anneanneye her yarım saatte bir kim olduğunu hatırlatmak zorunda kalmanın ne demek olduğunu bilmezsiniz. Cumartesi sabah boncuk gözlü geldi ve gün başladı. Ben : Anneanne hoşgeldin
Anane : sen kimsin
Ben : ZÜmrüt gözlünün küçük kızı
Anane : Heee nasılsın evladım annen nasıl ( Zümrüt gözlü bu arada yanımızda)
Ben : iyi anane selamlar söyledi
ve böyle uzayan muhabbetler.
Anneannem ile çıktığımız büyükçekmece yolculuğu ve halamlara varış yolda daha büyük problemler yaşarız sanıyorduk ama büyük süprizler halamlarda ortaya çıktı:) . Eve girdiğimiz gibi hadi gidelim demeye başlamalar evde çocuklar bekliyor yemek yapmadan geldim hadi gidelim. Ablamın anneannemi dışarı çıkartarak oranın köy olmadığına inandırmaya çalışması ikna olarak eve gelmesi ve bu iknanın yarım saat bile sürmemesi. Benim ikna çalışmalarım dolaşmaya çıkarak önümüze gelen herkese bizi eve götürün demeleri falan filan. Kabus gibi bir gündü ama 6 ya kadar dayanabildik daha fazla kalsaydık hepimizi birden döverdi sanırım:) cumartesi akşamı arkadaşlarımla yemek sözleşmesi neredeyse yalan oluyordu 7 de gitmem gereken buluşmaya 8 de gidebildim ve gecenin geç saatlerine kadar scrable ve pis yedili partisi :) yalnız bugün bakıcam uz kelimesinin bir manası olup olmadığına. Bence var ama benim dışımdaki 6 kişide kabul etmedi ben hala iddia ediyorum uz diye bir kelime var türkçede :)) veee pis yedili kavgalar tartışmalar elimde kalan jokerler 7 liler :))) bide güzel şarap içmişiz çakır keyif olmaya ama nafile yine olamadık. Sabahın 5ine kadar çerkez hatunla süren muhabbetler dedikodular. Nede zevkli oluyor gecenin sessizliğinde kimse uyanmasın diye uğraşırken kıkırdamak :) Tabiki yorgun bir gecenin ardından anca 11:30 a kadar uyuyabildim neden çünkü 8 mart dünya kadınlar gününü kutlama gibi bir özgürlüğü olan kadınların özgürlük istiyoruz diye gelen çığırmaları. Pazar günü sen o sıcak yatağı bırak kardeşim kalk gel okmeydanına özgürlük diye bağır. Çerkezin saptamasını aynen aktarıyorum. Bu arkadaşlar özgürlük diyorlar ama bunlar pazar günü sabahın bu saatinde buraya gelmekle zaten özgürler istediklerini yapabiliyorlar demek ki :))) çok güldük :)) neyse efendim çerkezden yakamı sıyarabildiğimde saat 6 olmuştu bile, annemin aramamasına şaşırarak ben aradım annemi gülen bir sesle misafir var kızım nerede kaldın ( cümlesinin altında yatan ) Dün kaçta gitmişsin hala eve gelinmezmi misafir gelmiş sen hala dışarılardasın boyun devrilmesin ocean çabuk eve gel :)) ve eve varış:) misafir var kimse birşey diyemez annemde babamda gülüyorlar hoşgeldin kızım ( sana sorarım kızım ) güzel ama uykusuz bir haftasonu.... Yukarıdaki resim neyi ifade ediyor Boncuk gözlüyü ifade ediyor. İyi olduğu zamanlarda o da yukarıdaki teyze gibi köydeki evinin kapısının önünde oturur zaman geçirirdi o daha fazla avlu süpürmekle uğraşırdı ama olsun. Fotoğraf Safranboluda yörük köyünde çektiğim bir fotoğraf.

4 yorum:

mayonez dedi ki...

ne kadar içten ve sıcacık bir yazı olmuş bu böyle.. haftasonunun dinlenememiş olsan bile eğlenceli ve hareketli geçmesine sevindim..
nasılda merak ettim zümrüt anneni şimdi..

bu arada o pis yedili oynadığın arkadaşların bu cumartesi seni çalmaz dimi(yemek var!!)

mayonez dedi ki...

selam....

fıstıkım benim seni seviyorum.

şeri

Ocean dedi ki...

Zümrüt annem hepinizi tanıyor zaten ben anlatıyorum hep sizi:)) canım benim inşallah çalamayacaklar beni cumartesi günü birlikteyiz yemekte... teşekkür ederim yazılarımı okuduğun için :) seni seviyorum kız

Ocean dedi ki...

sevgili şericim :)) dün akşam serviste her ne kadar isminin saklanması gerektiğini savunuyor olsanda MAYONEZDE bende seni ifşa etmekten geri kalmiiiciiizzzz şekerim. bütün Türkiye tanısın seniiiiii :)) bende seni seviyorum şam fıstığıımmmm :)))