13 Nisan 2007 Cuma

ŞİMDİ YEDİK NANEYİ :)

Aman allahım inanamıyorum kurunane beni sobelemiş. Ben yeni bir blogcuyum napıcam şimdi ne yazacağımı bile bilmiyorum. Kopyalar çekmeye çalışıyorum olmuyor. Herhalde kurunanenin yaptığı gibi birşey yapıcam favori filmler Buda mı gelecekti başıma :) Başlayalım bakalım biryerlerden, kalkabiliriz inşallah altından. Şimdi heyecan da yaptım görüyon mu kurunane :)
Favori Filmlerimiz : ( kıskandım bende resimler koymak istiyorum.)

1- Braveheart : Ablamla ingilizce kursuna giderken binbir zahmetle izin alıp gittiğimiz film:) Çok etkilenmiştim ama ablam daha bi etkilenmişki aynı filmi 3 defa seyretmişti :))
2- Hayat Güzeldir : Bir aşkın hikayesi çok ağlamıştım beeee
3- Babam ve Oğlum : Sanırım duygusal bi insanım ben :) Bir babanın oğluna özlemini bu kadar güzel anlatabilir Çetin Amca.
4-Beynelmilel : Son zamanlarda en çok güldüğüm film. Tavuklarlı döndermişem hacıyıda çarşıya göndermişem:)))
5- Sultan : Bu filme bitiyorum. Bütün karakterler ayrı bir güzel. heleki adile naşit'in gülmeleri allah rahmet eylesin. Kuzucuklarııımmmmm :)
6- Buz devri :) Kaç defa seyrettiğimi bilmiyorum ama her seyredişimizde abimle gülmekten yerlerde sürünüyoruz. Mükemmel bir animasyon ve seslendirme:))

kurunanecim bi eksik varmı bak bakalım ele güne rezil olmayalım :)) başka istediğiniz birşey varsa hemencecik yazıverem:)

Kalın sağlıcakla!

4 yorum:

kurunane dedi ki...

kız valla 2 gündür sabahtan akşama kadar evde yoktum. yeni gördüm postunu. eksik yok canım, çok güzel :) yani bana beynelmileli mutlaka izlemi diyorsun. sakın kandırıklama beni geçen gün eşime arkadaşı ''abiiy, dünyayı kurtaran adamın oğlunu kesinlikle izlemelisin, yerlere yattık'' demiş. ama bırak yere yatmayı, gülümsemedim bile. buz devri benimde çok sevdiğim animasyonlardan. ondan dolayı sana güveniyorum beynelmileli izliicem. peki köpekbalığı hikayesini izledinmi? eğer izlemedinse hemen izle :))

Ocean dedi ki...

beynelmilel gerçekten hem güldüren hem ağlatan bir film. benim çok hoşuma gitmişti. Umarım beğenirsin :) köpekbalığı hikayesini seyretmiştim.ne güzel çizgi filmler yapıyorlar artık yaaa:))

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

cesur yürek, mel gibson.. beni de çok etkilemişti zamanında.
beynelminel'i görmeyi ben de çok istiyorum. giden arkadaşlar çok şiddetli tavsiye ediyorlar...

Adsız dedi ki...

saydıklarının hepsi çok begendiğim filmler.beynelmilel i bilemiyecem ama .daha seyretmedim onu.ama görülen oki bana göre ii filmden anlıorsun :) 6.his i begenmismiydin peki?