10 Nisan 2007 Salı

YETER ARTIK !!!!!!!!


Dayanamıyorum yaaa bu gürültülü müziğe. Bu da ne diyeceksiniz. Ofiste birlikte çalıştığım pek sevdiğim ! iş arkadaşım acayip derecede gürültüdü aynı tonda devam eden şarkılar dinliyor. Hiç bir sözü olmayan kendisinden başka kimseye haz vermeyen saçma sapan müzikler. Defalarca uyarmama rağmen sanki inadına yapar gibi birde sesini yüksek açıyor. Çıldırmak üzereyim:((( Dımtıs dımtıs dımtıs bu nasıl bir zevkdir. Madem o müzikten hoşlanıyorsun bize niye eziyet ediyorsun git evinde bangır bangır dinle kardeşim. bunları neden ona söylemiyorum çünkü anlamıyor defalarca söylememe rağmen anlamıyor yaaa. Anlıyorda işine gelmiyor arkadaşın... Kazan kaldırıcam yakında ve o kazanı geçiricem kafasına ama hem o hem ben işimizden olucaz boş yere. Herkesin masasında müzik dinleyebilmesi için donanımı var kendi duyabileceğin kadar aç kardeşim sesini. Deli oldum deliiiiii...

Ben hiç böyle hayal etmiyordum iş ortamını meğer ne iğrençlikler varmış. İnsanın gözünü hırs bürüyünce insanlıktan da çıkabiliyormuş. Tek derdimiz müzik olsa yine iyi. İşini sevmeyen bir sürü insanla birlikte çalışıyorum. Günaydın dediğinde bile yüzüne anlamsızca bakan bir yığın ukala. Çok içten bir dilektir bu hiçde zor değil günaydın diyerek karşılık vermek değil mi. Ama burada ki sevgili arkadaşlarıma göre çok zor. Herkesin işi başından aşkın sana günaydın mı diyecekler ocean sende allah aşkına çok şey istiyorsun. Öyle sinirlenmişim ki sormayın ofisin ortasına geçip avazım çıktığı kadar bağırıp saldırmak istiyorum...
Foto yine benim objektifimden makro zoom yoksunluğundan mevcut zoomu şekilden şekile sokarak çektiğim fotoğraflardan:)

9 yorum:

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

İşyerinde huzursuzluk zordur canım.: Allah yardımcın olsun...
Ama iş hayatı malesef böyle. Yüzüne gülüp, iki dakika sonra senin ayağını nasıl kaydıracaklarını hesaplayan tipler tanıdım ben...

Ocean dedi ki...

söylemediğin lafı bile böyle söyledi diyorlar yahu bu kadar mı karaktersiz olur insan :(

kurunane dedi ki...

canını sıkan birileri varsa söyle topuğuna 2 tane sıkayım :)

Ocean dedi ki...

sıkmayalım topuklarınada başka birşey yapalım sen tut ben vurayım mesela:))

kurunane dedi ki...

eğer kızmazsan seni sobeledim :)

mayonez dedi ki...

kız ocean görmeyeli şiddet yanlısı olmuşsn benim sessiz gülen musluk tivtiğim, benim sabırlı holohopum,minik diş macunu kapağım, tek düzen hesap planım benimmmm....seni itler köpekler kimin özledim. beni eğitime aldılar. hukuktan faize neler öğretiyorlar. cumartesi pazar bile eğitim var..ama memnunum galiba. emekli olacağım yer gibi düşünüyorum umut doldu içim. darısı başına benim minik hotumdutu pekmezim, minik susamlı ay çöreğim, acıbadem kurabiyemin dışına sarılan streç filmim benim..

ya cidden ağlamak üzereyim ben kimin omuzlarını kabartarak yatacağım şimdi.oceanım nolur kaybetmeyelim birbirimizi evine çok yakın şubem biliyon dimi. ayağını kır, kafanı yar bahane et işe gitme yanıma gel. cumartesileri yine sarımsaklı yoğurt ye taksimde buluşalım hahah:))

seni çok sevdiğimi bilmiyorum söylememe gerek var mı..manisalı ersine selam hahahah:)))

mucksss

mayonez dedi ki...

ve ağlıyom ya ben çok özledim
çok:((((((((((((

Ocean dedi ki...

Mayonezcim nedir bu duygusallık böyle. İşinde mutlu olmana çok sevindim .Biliyorum benim evime çok yakın çalışıyorsun inşallah gelcem yanına. bu ağlama krizleri de nerden çıktı. Ben sana demiyormuyum hep senin gülen yüzün güzel diye. Bende seni çok özledim. Serviste hiç tat kalmadı şeride bi geliyor bi gelmiyor. artık kahkahalarda atılmıyor serviste. en kısa zamanda buluşalım bu arada manisalı ersin değil hayatım biliyorsun çıldırtma beni :))))))) çok öpüyorum.

ANDY dedi ki...

İş yerinde abuk sabuk insanlarla çalışmak gerçekten zordur. Ben bu konuda hep şanşlıydım allaha şükür :) Ama bizim şirket büyük olduğu için, işe yaramayan, kendini bir b.k sanan, yalaka, hıyar tip çoktur...Allah yardımcın olsun. Sen de kısasa kısas yap rock müzik dinle. Metalica, Manowar, Slayer falan :) Aç sesinide birde arasıra handbang (kafa sallama) yap adam delirsin bu sefer :))

Mayonez, gene mi ağladın! Ben senin yüzünü hep ağlamış olarak hatırlayacam bu gidişle :))