16 Temmuz 2007 Pazartesi

BÜYÜK GÜN

14 Ekim de başladığımız arkadaşlığımız evliliğe doğru tam gaz ilerliyor. Bu hafta sonuda ilk adımı atarak o kadar yoldan günü birliğine sevgili getirtildi ailemle tanışmak için:)) Bu hafta sonu önemli bir misafir ağırladık yani olayları bir bir anlatıcam:))


Cumartesi sabahı 9 da havaalanından aldım ve bütün günümüz koşturma ile geçti. sadece 12 saatimiz vardı ve ne yapacağımız şaşırmış halde hiç program bile yapamadık. Halbuki günler öncesinden ne programlar yapmıştık. Dakikası dakikasına ayarlamıştık herşeyi:)) ama 12 saat işte hemen geçip bitiyor. Neyse, sabah 9 da aldım kendilerini güzel bir yere kahvaltıya gittik canım sevgilim bütün gece hiç uyumamış gün büyük gün uçakta erken saatte olunca kaçırıcam korkusu ile uyuyamamış:) Günlerdir ne giyeceğini soruyordu sonunda karar verebilmiş :) keten açık renk pantolon ve çok güzel pembe beyaz krem karışık kareli bir gömlek:) gelmeden önce pembe gömlek giyicem sarı da pantolon diyip epey korkutmuştu beni :)) epey afilliydi yani ama akşamki düşeceği durumdan habersizdi garibim:)) güzel denize nasır bir kahvaltıdan sonra düştük yollara. Ünv. arkadaşı ile buluşma onu dinleme diğer ünv.arkadaşının nikahı derken günü bitirdik. Akşamki yemeğin heyecanı ikimizi de susturmuştu:) birlikte eve gitmemiz uygun düşmez diye kendisine bizim evi tarif ederek gelmesi gereken saati söyledim ve bıraktım istanbul sokaklarına:) Evde ben yemeklerin hazır olduğunu düşünürken ( önceki gün annem yardımcı çağıracağını söylemişti ama yardımcıya sadece ütüler yaprılımış) hiçbirşeyin haır olmadığını gördüm. Allahtan babam mutfak işlerinden anlar birlikte giridik mutfağa:)) babam biryerden fırına yemek koyuyor bir yandan sakın bunları damada anlatayım deme. Salata yapıyor " ocean bunları damada deme tamam mı diye tembihliyor :)) ocean salata yaptım ocean karpuzda keseyim ocean ne zaman hazırlayalım sofrayı ocean ne zaman gel dedin çocuğa ocean arada biraz geciksin baba ne kadar geciksin ne bileyim 15 dk a geç gelsin tam saatinde damlar şimdi o :)) sanki tanıyor önceden babam:)) yemekler pişti masa çatalı bışaçı kaşığı ile tam olarak hazırlandı ama damat yok ortada :)) annemde camın önünde dışarıdan gelenleri seyrediyor:)) ocean bumu ( gözterdği uzun saçlı bir hipi ) yok anneeee yaaa :))) biraz zaman geçiyor ocean bumu :)) ( gösterdiği başka bir hipi) anne benim tipim öyle mi öyle biri ile geleyim allahaşkına muhabbetlerinden sonra babam kayboldu çocuk ara diyor :))) evet damat kaybolmuş:)) neyse telefon ile tekrar yol tarifinden sonra abimle kapıda karşılaşıyorlar :) bir elinde çiçek bir elinde tatlı öpsem mi boynuna mı sarılsam edası ile abimle görüşüyor:)) hemen koştum açtım kapıyı :)) olaylar komik annem komik babam ondan komik bizi hiç sormayın :)) Damat adayı oturduğu gibi babam başladı konuşmaya, evde adaydan başka herkes gülümsüyor :)) babam soruları sıralıyor:) nasılsın iyimisin ne zaman geldin evi kolay buldun mu falan derken hadi yemeğe dediler . Yemek de karşılıklı oturduk kafasını kaldırıp gözümün içine bile bakmadı baksa çatalı işaret edecektim :)) bütün yemeği kaşıkla yedi çünkü:)) elindekinin ne olduğunun bile farkında değildi canım benim:)) yemekte sorgu sual devam etti tabii ilk geldiği saate göre daha rahat görünüyordu... yemekten sonra tekrar salona geçildi bu sefer sorgu sırasını abim almıştı:)abim gülmemek için kendisini zor tutmuş çünkü sevgili oturduğu yerde bi yaslanıp bi doğruluyormuş:)) bir saat 15 dakikalık sorgunun tamamlanması ile otobüse bırakmak için izin istedim tam ayağa kalktığımız sırada sevgili yanında ki sehpayı devirdi üzerinde ki kahve fincanları ile birlikte :)) abim hala kendini tutuyor gülmemek için :)) ve ufak kaza ile ayrıldık evden :)) arabaya bindiğimiz gibi sevgilinin tepkisi :)))) abide girecek bu çemberin içine o zaman görürüm ben onu :))) abim epey bi sorguladı :))) eve geldikten sonra babam bu gece sarhoş olmak istiyorum küçük ocean tuttu kolundan getirdi işte ne yapıcaz biz şimdi zümrüt göz diye başladı yakınmaya :)) bir yandan da gülerek hiç ümitlenmesinler be ocean ben seni veremem kimselere diye dertleniyor. Canım babacım küçük ocean büyümüş galiba ne dersin:))

11 yorum:

ANDY dedi ki...

Allah tamamına erdirsin hayırlısı ile :) Artık alıştı size, bir dahaki sefere daha bir rahat olur ;) Sen damadın telefon numarısını ver, kız istenirken nasıl masaya yumruk vurulup, "kızını alıyorum haberin olsun" denir anlatayım :):):)

Ocean dedi ki...

hahahahahahahaha Andy sen öyle mi yaptın :))) o masaya yumruk vursa bi tanede gözüne benden yumruk yer :))))

Nenoni dedi ki...

Allah tamamına erdirsin inşallah.Sen Andy ye bakma herhalde şaşkın maşkın azcıkta panik vaziyetinde oturmuştur.
Ben düğünlerde en çok damatların o haline gülerim.

mayonez dedi ki...

CANIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM..BEN NELER KAÇIRDIM BÖLLLEEE. GÜLMEKTEN OKUYAMADIM YAZINI SENİ VE O ERSİN OLALACAK MANİSALI ÇOCUĞU ÇOK SEVİYORUM HAHAHAHAHAHAHAHAHA:)))CANIM OCEANIM BÜYÜMÜŞTE GELİN OLACAKMIŞ, GELİNLİĞİN ALTINA SPOR AYAKKABI GİYECEKMİŞ..

YA DUYGULARIMI İFADE BİLE EDEMİYORUM CANIM ARKADAŞIM, BANA SERVİSİMİN EN BÜYÜK ARMAĞANLARINDAN BİRİ(ŞERİFE OYACAK YOKSAM BENİ:)))DÜĞÜNÜNDE KENDİMİ REZİL EDECEK KADAR ABUK SABUK OYNAMAYI PLANLIYORUM:))YA NASIL BAĞRIMA BASASIM VAR SENİ MUCKSSSSSSSSSS

Ocean dedi ki...

nennoni teşekkür ederiz hayırlısı ile tamamına erer inşallah.Damatların hali perişan oluyor canım gelinlerin kaprislerine hiç seslerini çıkaramıyorlar :))))))))))))

Ocean dedi ki...

mayonezim canım benim canım benim seni ben pek çok pek çok severim :))) amaaaaaaa onun adı ERSİN DEĞİİİİİİİİİİLLLLLLLL VE MANİSALIDA DEĞİİİİİİİİİİİLLLLLL TAMAMMIIIIIIIIIIIIII :)))) öğretemedim sana adını sanını memleketini :))) Valla spor ayakkabı giyerim ben gelinliğin altına :))) ve karşılıklı deliler gibide oynarız :))) ablamda öyle oynuyor zaten şeriyide alırız ortamıza oohhh varmım bizden keyiflisi :)))

fikriminincegülü dedi ki...

Sen evleniyormusun şimdik. Ay ne heyecanlanmıştır çocukcağız. Bir de sehpayı devirmiş yazık ya.:))) Allah tamamına erdirsin. Umarım herşey gönlünüzce olur. Kızlar babalarının gözünde hiç büyümezler.:)))

Ocean dedi ki...

fig cim şimdi evlenmiyorum :)))) ama herhalde evlenicem yahu bana hep çok uzak gelirdi :)))

cadı dedi ki...

Ooo Allah tamamına erdirsin:) Benimkini hiç sorma sen, ama ben hemen anlatayım:P Beni istemeye geldiklerinde Doca yoktu!! Ve ablamlar o sonradan izlesin diye gizli kamera ile çekim yapmışlar:)) Şimdi izleyip izleyip gülüyoruz:))

pamuk dedi ki...

mayonez tavsiye etti okuyorum zaten okuyodum allah çok mutlu etsin tamammı nı erdirsin çok mutlu olursun inşaalllah. herkes mutlu olsun ( bende olsam hani fena olmaz)

yass dedi ki...

hayırlı olsunn:) ben de hatırladım sımdı nasıl tanıstırdıgımı ama bızımkısı sanslıydı o gun mac vardı ve babam fanatık fenerbahcelı. gumburtuye geldı ama bızımkısınden terler bosandı soruları cevaplarken..ya benım babam " vızyonun nedır" dıye sormustu:) sanslısın sen.. allah tamamına erdırsınnnnn:)