3 Temmuz 2007 Salı

ŞÜKÜR BİTİYOR - ANNECİM ARTIK DAHA İYİ

24 Kasım 2006 tarihinde başladığımız zorlu yolculuğumuzun son günü yarın. Sevgili zümrüt gözlü anneciğimi yakalayan illetin vücudundan atıldığı gün 24 kasım bir daha oluşmasın diye o tarihten beri çeşitli tedavilerden sonra son tedavi günümüz yarın. Yarından sonra bütün tetkiklerimizde temiz çıkarsa inşallah rahat bi nefes alabilicez. Canımız yandı zaman zaman sinirlendik hastanedeki muamelelere, bazen oturduk birlikte ağladık, bazen birbirimize göstermeden ağladık ama her ağlaşmanın sonunda gülecek birşeyler bulduk:) Sana hiç yakıştıramadık bu hastalığı. Babacım yakışmıyor be kızım dedi ama biz hiç yılmadık.Tedavi günlerimizi güle oynaya dohbetle geçirdik. Gülen yüzümüzü hiç soldurmadık. saçlar döküldü babacım o gün saçlarını kazıttı evimizde aylarca iki tane kel oldu:) fotoğraflarını bile çektik birlikte gülmek için:) ama bu kadar mı güzel kafatası olur bi insanın canım, bir tane yarık çizik bile yok:) kilo aldı ama vücut dirençleri hiç düşmedi tedaviye başladığı gün ile bitirdiği gün hiç bir değişiklik yaşamadı... rengi atmış gibi geldi bazen ablayada banada ama birbirimize bile söyleyemedik zümrüt göz duymasın diye dayadık kan yapıcıları. aa zümrüt göz sen yemedin mi yoksa kuru üzümlerini diyerek. Hiç itiraz etmedi canı istemesede yedi. mide bulantılarını aklına getirmemk için " vücudumda telaffuz etmek istemediğim değişiklikler var tabi rica ediyorum sizde sorarak hatırlatmayın bana" dedi :)) bizde gülerek " özür dileriz efendim " dedik ve yine güldük:) ev halkından hapşuranı kapı dışarı ettik bak başının çaresine diye eve hiç misafir kabul etmedik aylarca bizi affedin diyerek ki evimiz hiç bukadar misafirsiz kalmamıştı:) zümrüt gözlümüzü aylarca doya doya öpemedik bizden mikrop bulaşmasın diye. herkestenden sakındık dokunulmaz ilan ettik:) ama iyi de yaptık. sağ salim dışarıdan hiç bir etkilenme olmadan bitirdik illet tedavimizi. yarın son gün inşallah bir dahada yaşamayacağız böyle kötü günler. Hoşgeldin zümrüt gözlüm SENİ ÇOK SEVİYORUM. Mayonezde seni seviyor iyi ol ziyarete gelicek seni dimi mayoneeezzzz :))

10 yorum:

daimamutfak dedi ki...

Canım allah şifalar versin.Çok kısa zamanda iyileşir.Mutluluğunuz daim olsun.Ümidi kaybetmemek lazım..Dualarımı yolluyorum canım...neriman

Nenoni dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun.allah acil şifalar versin.

Ocean dedi ki...

sevgili neriman ablacım ve nenoni çok teşekkür ederim. İnşallah bir daha karşilaşmiyacağiz kötü şeylerle. Yaşamamız gerekiyormuş yaşadık diyoruz artık:)

Oya Kayacan dedi ki...

Sevgili Ocean, bu adı kullanman çok hoş. Dilimize Umman diye çevirdim, Okyanus değil, daha da hoşuma gitti. Yaşadıkça bir ummanda çırpındığımızın ve adına hayat dediğimizin farkına varıyoruz. Bazı mutluluğu yakalıyor, biraz rahat nefes alıyor insan. Gerisi hep zorda, darda geçiyor, taa ki bir kaşık bal daha çalınana kadar ağzımıza. Dilerim anneciğin sağlığı hep iyiye doğru gider. Sevgiler...

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Canım benim. Allah şifalar versin. Sen zümrüt gözlünü, o da seni doya doya öpersiniz inşallah. Rabbim ayırmasın birbirinizden. Birlikte geçireceğiniz, uzun, sağlıklı bir ömür diliyorum size..

ANDY dedi ki...

Inşallah en guzel haberleri verirsin de bizlerde buradan katılırız sevincinize.

Ocean dedi ki...

sevgili oya çok teşekkür ederim güzel dileklerin için.Hani isim yabancı dilde olunca daha afilli oluyor ya ondan ingilizce kullandım:)) aslında bana özgürlüğü çağrıştırıyor sonsuzluğu tutkunu olduğum maviyi:))

sevgili fig çok teşekkür ederim zümrüt gözlümüzü artık öpebiliyoruz allaha şükür:)) inşallah bir daha karşılaşmayız böylesine kötü günlerle kimse karşılaşmasın inşallah.

Sevgili Andy senin sayfana giriş yapamıyorum sinir oluyorum kurunaneyede yorum yazamıyorum:(( takip edemiyorum yazılarını:( birbirimizin mutluluklarına ortak olucaz inşallah sizin bebek benim anne mayonezin güzel işi :)) mayoneze laf atmasan rahat edemiyorum:))

kumralada dedi ki...

şimdi işte daha iyi anlıyorum 3 günlük dünyanın üzülmeye değmeyeceğini...
acil şifalar diliyorum canım annen için.içimde eskisinden dahada iyi olucana dair bi his var,hele sizin gibi bi aileye sahipken!!!
bence çok şanslı...
:))

mayonez dedi ki...

canım benim sabah sabah gözlerime hakm olamadım yine süzüldü 2 damla.zümrüt gözlü anneciğin çok daha iyi olacak sana danteller ördürüp yemek yaptıracak merak etme..

babana ve tüm ailene hayran oldum bu süreçte yaptıklarından dolayı. en kısa sürede gelcem sarılcam annene mikrop kapma derdi de olmayacak nede olsa..

ya ben seni çok seviyorum canım arkadaşım..

Ocean dedi ki...

sevgili kumral ada teşekkür ederim.
Mayoneezzzz artık mikroplardan korumuyoruz anneyi:)) herşey çok güzel olucak bekliyoruz en kısa zamanda.