15 Mayıs 2007 Salı

UZUN ZAMAN SONRA

Epey bi ara vermişim yazmalaeıma. Bu arada çok fazla şey oldu ama bunları uzun uzun yazarsam hem ben sıkılırım hemde siz okumaktan sıkılırsınız. 4 Mayıs tarihinde 3 yılı geçkin bi süredir çalıştığım firmadan ayrıldım... İstifa gerekçesi olarak da tavırlarının benimle daha uzun çalışmak istemediklerinden kaynaklandığını güzel bir dille söyledim. Güzel bir edebi eser ortaya çıkarmışım ki patronlarımın hepsi birden büyük bir tepki gösterdiler:)) karşılık olarak kendilerini savunmaya kalksalarda bütün savlarını çürüttüm:) Yıldırma çabasında bir patronm vardı ama öyle büyük bir ustalıkla yaptı ki bunu diğerlerinin ruhu bile duymadı. Hoş konuşmalarımızda benim ve o patronum arasında geçti zaten. Güzel bi ayrılıştı eğer daha fazla orada kalırsam kendime olan saygımı yitireceğimden korktum ve fevri bir kararla istifa mektubumu hazırladım. Onlarda o kadar heveslilermiş ki haftasına ayrılabileceğimi söylediler:)) Daha öncede yazmıştım üzerime yüklenen ekstra yükleri onların sorumluluğu ağır gelmiiyordu o işi zaten bana 3 sene boyunca yardım adı altında yaptırdılar ama hak aramak istediğimde anlattığım işler iş olmaktan çıktı çok kolay işler olarak algılandı. Neyseki ben bana yakışcak şekilde ayrıldım:)) İlk pazartesi günü erkenden kalkıp işe gitmeyecek olmamın bir sıkıntısı vardı içimde ne garip bi duygu çalışmıyor olmak 11 senedir okadar çok alışmışımki çalışmaya insan boşlukta hissediyor kendini hatta mutsuzum oldukça mutsuz hemde. Herkes biraz ara ver dinlen diiyor ama pek dinlenme taraftarı olamıyorum maalesef:(( deli gibi iş arıyorum her yere cv gönderiyorum ama tenezzül edilipp cv lerim okunmuyor bile. Sudan çıkmış balık gibiyim MUTSUZUM:((

8 yorum:

ANDY dedi ki...

Dur ya...daha 1 gun olmus calismayali..Bak havarda guzel soyle biraz kendine zaman ayır ve kac zamandır yapmadıklarını gerçekleştir.

İş konusunda ise en iyisini yapmıssın. İş sahibi olacağız diye kendimizi kimseye ne kullandırmalı ne de ezdirmeliyiz. Suratlarına soyleyip gitmen daha da hoş olmuş ;)

İş bulma konusunda sabırlı olman yeterli...

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

andy'ye katılıyorum.. biraz tadını çıkar, gez toz.:) cv'lerini göndermeye devam et.. nasılsa bir iş çıkacaktır. Bu kadar stres yapmanın bir faydası olmuyor maalesef.. kısmet ne ise o gerçekleşiyor.:) Senin için en hayırlısı olsun .. en kısa sürede, istediğin gibi bir iş bulman dileğiyle canım.:)

Ocean dedi ki...

andy kardeş bugün 12. gün bende kendime diyorum gez toz yaa ne var sanki tek iişsiz kalan senmisin falan diye ama olmuyor deliyim galiba:) inşallah kısa sürede bi haber alırım:)
f.i.gülü valaa herkes çalışırken evde oturmak galiba zor gelen kendimi işe yaramayan biri gibi hissediyorum :) alışveriş bile yaparken ulen ne harcıyorsun kazanıyormusun ki diyecek kadar abartmış durumdayım...

mayonez dedi ki...

CANIM BENİM LÜTFEN BÖYLE DÜŞÜNME. SEN İŞ BULAMAYACAK BİRİMİSİN. ŞU TÜRKİYEDE KAÇ KİŞİNİN YURTDIŞI EĞİTİM İMKANI OLDU, KİM SENİN KADAR SÜPER DİL BİLİYOR. NOLUR DÜŞÜNME BENDE SENİN İÇİN BAKIYORUM ÇEVREME.SENİ ÇOK ÇOK ÇOK SEVİYORUM.

BAK GÖRECEKSİN HERŞEY GEÇECEK, LÜTFEN MUTSUZ OLMA

kumralada dedi ki...

tabi yaa...birazda çalışmama hakkını kullan,tatil yapma,tembellik etme haklarını:)
bigün nasıl olsa tekrar başlıycaksın çalışmaya,çalışmıyo olmanın tadını çıkar,mutlu ol!!!:)
sevgiler...

Ocean dedi ki...

canım mayonezim bende seni çok seviyorum:) nedense takıntı haline getirdim bu olayı ben:) ama geçecek inşallah :)

Ocean dedi ki...

Kumraladacım yorumun için teşekkür ederim. Şimdilik zaman zaman SIKILsamda herkesin otur oturduğun yerde cümlelerini dinlemek zorundayım :) hele ki annem hayatından pek memnun :) ama bakalım ne zamana kadar dayanıcam. Her sabah işe gülerek giden biri olarak zor geliyor tabi bu durum :) ama geçicek:)

CaDı dedi ki...

Allah gonlune gore verir ins, seni su an oyle iyi anliyorum ki bilemezsin. Bir baskasinin yaninda calisinca mecburen milletin agiz kokusunu cekiyorsun, kendi isimiz olsa bari emeklerimizin bosa gitmeyecegini dusunuruz. Bende birazdan mudurumle atisacagim sanirim. Ne yaparsin dunya hali, bosveeeerr..