23 Haziran 2007 Cumartesi

ALIŞTIK ARTIK

En son işten ayrılmanın verdiği bir hırsla aman allahım ne yapıcam diye saldırıyordum etrafa:)) anladım ki ne kadar saldırırsan saldır bi halt olmuyor :))) sevgili arkadaşlarımda sağolsunlar bana iş bulabilmek için gerçekten çok çaba sarfettiler ama olmayınca olmuyor işte. Kısmet dicez tabi annemin planları bitmiyor:)) hergün yeni planlar yapıyor. Eve gelene gidene ooohhh ne güzel valla evde kız gördüm ocean işten ayırldı demese daha iyi anlaşıcaz annemle. Neler yapıyorum bir bir anlatıcam ama ondan önce annemin benim üzerime kurulmuş komple teorilerini paylaşmam lazım:))Önce temizlikler başladı ;
-yaaa bu sene eve badana yapsak diyorum ocean, giriş cümlesi :)
-anne çabuk yapalım yapacaksak ben işe giricem biliyorsun:))
- tamam ben temmuz düşünüyorum o zaman başlarız.
-Anneeee temmuza kadar benim işe başlamam lazıııımmmmm
Ne oldu dersiniz tabiki hala badana işleri başlamadı annemin temmuzu kapatma talebiydi bu. Daha bitmedi.
- Ocean diyorum ki sen evdeyken şu çeyizlerinizi bi döküp gözden geçirelim ne dersin?
-anne evlenmeye karar verdiğimiz zaman nasıl olsa dökücez boşver yaaa.
- aaaa olurmu ne eksik bilelim ona göre hazırlık yapalım ( duyanda bir ay sonra düğün var evde sanır)
-anneeeee 2008 den önce evlenmeyi düşünmüyoruummmm
-yok yok biz bi bakalım
ne oldu dersiniz önce havlular döküldü sonra havlulardaki eksikler çıkarıldı oceanın eline bir dantel ipliği tutuşturuldu bi örnekle birlikte ve örülmeye başlandı bile:))) sonra ne mi olacak. diğerleri dökülecek oradaki eksiklikler belirlenecek çarşıya gidilecek bi sürü şey. bunlar ne için evlenmeyi düşünmeyen ablam gözüne 2008 baharına kestiren ben ve evlenmenin kendisine çok uzak olduğunu düşündüğüm abim için :)))
- yaaa ocean ben diyorum ki bu yardımcı artık gelmesin bize ütüyü birlikte yaparız temizliğide hallederiz.
- anneeeeeeeeee hayııııııııırrrrrrrrrrr
-tamam tamam gelsin birşey demedim:)))))
sizce ne oldu bilin bakalım:)) yardımcı abla işi bıraktı. hala şüpheleniyorum annemden ama kadıncağız memlekete gidicem demişti:)
heee unuttuğum birşey daha var hersabah kahvaltı gezmeleri. heryere gittik, teyzeme annemin çocukluk arkadaşına bidaha teyzeme annemin kuzenine sonra bi daha teyzeme:))))arada da benim bi arkadaşıma gittik kahvaltıya :) şimdi hatırlayamadığım yerlerde var....haftasonları da gezdik ve hala geziyoruz. şimdi ev işi yapmaktan nefret eden ocean dantel bile örüyorrrr patiklerde ördümmmm aaaa onların fotoğraflarını ekleyeyim yarın :) sonra ablamın abimin arabasına araba süsleri bile ördüm hatta olayı abarttım bunları böylle örüp satsam mı acaba diye düşündüm:))) tencere tutacakları ördüümmmm.
Bide şu var "anneeee akşama ne yemek yapalım yaaa" diye sormaya bile başladım. Durum vahim gibi görünüyor dimi anneme benzemeye başladım bileeee :)
Hadi görüşürüz yakında annem ve benim maceralarım devam edecek:)))
Mayonez özledim seni :((

14 yorum:

mayonez dedi ki...

tencere tutacağı mı hahahah. benim annemin çeyizinde vardı o oceanım benim:)) hatta mandallık örmüş annem önlük gibi bele takılıyor cepleri var mandal koyuyorsun ör birtane:))) araba süsü ne bu arada hee hatırladım ticari taksi arkalarında örülmüş karpuz dilimi olurdu ondan mı??

oceanım bee sana bu bile yakışmıştır eminim seni o kadar çok özledimki, serviste bayılacakmış gibi kısık kısık gülmeni felan:(((

inşallah tez vakitte bulursun mis gibi bir iş canım benim..

bu arada valla cam kapı temizliğine gelebilirim yorma kendini fazla( ama annen evde olmasın yok tezgah beziyle cam sildin falan der:))) ki beni bilirsin ne titizimdir:)))

saha sık yaz lüplen lüplen lüplen

Nenoni dedi ki...

AA Ocean ben evlendiğimde ütü kılıfım bile vardı.Hatta Annem oklava kılıfı bile örmüştü.Vallahi cici ev kızlarına benzemeye başlamışsın:))

mayonez dedi ki...

oklava kılıfımı hahahaha:)) annemin aklına gelse kesin örerdi bundan:))

cici ev kızı ve ocean:))) babanın yanında olduğun günleri hatırladım bir an ..hani şu tomoe kaşlar:))

Ocean dedi ki...

karpuz dilimlerinden örücez annemle:))) Valla temizliğe beklerim mayonezcim geçen cumartesi dilim dışarıda dolaşıyordum birde o yorgunluğun üzerine bahçede 16 kişilik misafir ordusu ağırladık. gece 1 e kadar oturmadım:))) ama hal gülebiliyorum demiii:)))birde şu var annemden beter olmaya başladım beeee... herkese çatıyorum aldığınızı yerine koyun peşinizi toplayıp gezicekmiyim ben diye :)))

Ocean dedi ki...

Nenoni beni mayoneze bi sorsana cici ev kızı olabilecek birimiyim ama nedense annem beni cici ev kızı yapmak için acayip uğraş veriyor:))) o ütü kılıfını duymamıştım bi örneğini alabilirmiyim acaba hemen örebilirim ben :)))))))

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Bak ütü kılıfını ben de duymamıştım. Amma, oklava kılıfım vardı. Hem de dantelden. Tam ev kızı olmuşsun oceancım. Yakında istemeye de gelirler seni.:) Annen de aynı benimkinden. Yahu anneler hep birbirine benziyor ve kızlar da zaman geçtikçe kendi annelerine benziyor.:)) En kısa zamanda, gönlünce bir iş bulmanı dilerim canım.:))

Ocean dedi ki...

fig (ismini yazmak çok uzun oluyor bee) :) yakında istemeye gelirler haklısın valla ev gezmelerine bi başlayalım annemle kısmetlerim açılır benim sevgiliden bi atraksiyon olacağı yok:))) bu oklava kılıfını bi düşüneyim ben herkesin çeyizinde var benimkinde niye olmasın dimi ama :)) cici kızlığı abarttım bugün etek bile giydim :)))) acil normale dönmem lazım :))

mayonez dedi ki...

SENİ ETEKLİ ÇOK MERAK ETTİM:)) ETEĞİN ALTINA YİNE SPOR AYAKKABILARI ÇEKTİN DİMİ:))

SENİ ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÖZLEDİM..ŞERİFEM BURNUMDA TÜTÜYOR. YİNE 3 ÜMÜZ KAYNATABİLSEK, OMUZ OMUZA YAPIŞSAK ŞERİFEYİ SIKIŞTIRABİLSEK O YUMUŞACIK ŞERİFEMİ..

VALLAHİ BURNUM SIZLADI:(((

Boncukçu dedi ki...

Bu yaşta hala korkarım evde oturmaktan, işim ne denli sıkıcı ve anlamsız da olsa işe gelmeyi yeğliyorum. Sen de bir an önce kariyerine devam et. Anneye uymanın sonu yok anacım.

ANDY dedi ki...

Ee... üzüm üzüme baka baka kararır :) Yarın birgün senin de çoçukların olunca bir bakmışsın annenin sana davradığı gibi davranıyorsun onlara :))

Dantel işini ilerlet, sonra bir makina alıp seri üretime geçersin ;)

Ocean dedi ki...

Boncukçu abla evde oturmak kabus ötesi birşey. biri bana çalışma dinlen diyince küfür ediyormuş gibi geliyor:))))

Ocean dedi ki...

andy zaten iş bulamazsam seri üretim yapıp gönende çeyiz pazarına çıkıcam:)gel gel çeyize geeeelllll istanbul işi bunlar :))))

daimamutfak dedi ki...

Ankara kalesindeki nazar boncuklarını hatırlattılar bana...sevgiler..

Ocean dedi ki...

sevgili nerman abla isterseniz nazar boncuklarımın resmini size gönderebilirim bi mail adresi vermeniz yeterli.